London!!!

Love!!! En underbar stad!!!

Va där för många år sedan och mindes att jag sa att jag måste dit igen snart.. och det dröjde som sagt.. rätt länge!

Nu säger jag igen... att jag MÅSTE DIT igen.. och det S N A R T! Till våren hoppas jag...

Svårt at säga varför rakt ut.. men det är atmosfären.. ni vet "kvalitet" är överlägsen där!!! *sakna*

Mina föräldrar har varit nere och besökt min moster.. och gissa vad.. min snälla kusse.. hon har vunnit en tävlingen så hon fick all backstage-dokumenter inför teen chioce awards.. wow.. sittplatser, kameramöten osv osv.. (t.o.m var alla twilighters som t ex robert sitter) hon kopierade alla och nu har jag den.. typ direkt från Hollywood!!!

Nu kan jag styra upp en perfekt gala! :)

Lovade henne att lägga upp hennes bloggadress.. så är det nuförtiden antar jag.. haha..

http://ropcorn.com/


Kommentarer
Postat av: lelle! en blogg om vårann vardag!

vad kul!

2010-12-10 @ 12:06:19
URL: http://lollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0